Umutveannesi 100710 bizde kullanıyoruz akıtma sorunu olmadı hiç, koku olayını bilemiyorum ben her sabah yeni dolduruyorum koku olmadı hiç
melegim71 100710 evet kullaniyoeum asiri memnunum akitma koku olmadi düz pembe renkli 300 ml sanirsam okadar dustu etti birsey olmadi
100710 melegim71 Akıtmaz alıştırma sulugunu mu canım bende bugün aldım bebeğim içmedi ve o sulugunun ucundaki emziginde ortadan kesilmiş gibi yan çizgi var ordan su akıyor canım senin ki nasıl
Asafveannesi1 100710 ben pipetli olanı kullanıyorum şimdilik bı sorun yok ama oğlum pipete alışamadı cekemiyor öneriniz var mı
100710 Asafveannesi1 Bende bugün canım wee baby nin akıtmaz alıştırma sulugunu aldım benim bebekte içmedi
100710 Asafveannesi1 Bilmiyorum canım ben lansinoh biberonu kullanıyorum ondan su verdiğim zaman çok güzel içiyordu fakat bugün bundan içmedi acaba biberonu alıştı bilmiyorum