Bsraak doğumum gerçekten çok zordu, ben bayılıyorum diye üstüme abanip çıkardılar bebeğimi… Kaç gün karnım kaburgalarım ağrıdı ebenin yüklendiği. Sonra hastaneye bildirdim o ebeyi görmek istemiyorum diye, diğer kızlar ilgilendiler… Evet kadının bir suçu yok belki ama görünce şeytan görmüş gibi oluyorum. İşin kötü yanı doktorumdan da korkuyorum artık. Ya büyük tuvaletim için bile ikinamiyorum sen düşün travmayı… Ağlıyorum banyoda hep 🥺 sezercikliler hoppidi ayaklanirken, ben oturamadim, yatamadım, normal doğumun artilarini, hemen ayağa kalkıyorsun kısmını yaşayamadım…