Duygu29 biz üç gece kaldık hastanede normal olmasına rağmen… Benim kalpte rahatsızlık var, hep sezaryen diye ilerliyorduk… Taaaa ki serklaj olana kadar. 21.haftafa bebeğim gelmek istedi ve dikiş attılar, o sonda bilmem ne bir daha yaşamak istemedim, normal doğum diye direttim doktoruma. Kalp doktorum imzalı onay vermedikçe doguramiyordum… Verdi sağolsun çok zorlanmazsan sıkıntı yok dedi de mahvoldum yahu! Benim evde suyum geldi Miraç kandili akşamı… Hemen hastaneye gittik, dikişi bir gün önce almışlardı 2 cm açıklık vardı. O üç olmuş… Yatisimi yaptılar hemen epidural kataterinin takılmasını istedim çünkü sancı gelince zor oluyor o pozisyonda durmak diyorlardı… Kataterim akşam 9 gibi takıldı hiç sancım yok. Oh mis dogururum ben heheyt diye dolanıyorum… Sonra yavaştan başladı ağrılar, kasılmalar… Epidural alsam mı acaba diye sorduğumda 6 cm olmuştu. Ebe vermeyelim bak uzamasin doğumun dedi, uyurum azıcık sorun yok dedim, saat gece 4 olmuştu. Sabah vardiya değiştiler, ona uyandım, baktılar 9 cm. Hemen sonda ile geldiler boşalttılar mesaneyi falan beni dogumhaneye indiriyorlar benim kafa yerine gelemedi ilaçtan bir türlü, uyuyayım diye de vermişlerdi de uyanamadim gibi oldu. Neyse dogumhaneye girdik, epidural geçiyor gibi geldi, tuse yapıyorlar ya onun acısını hissettim, ilaç istedim. Verdiler bu defa doğum başlayınca görüşürüz ikinamadim… Çatalda yukarı doğru kaymaya başladım, aşağıdan bastirdikca doktor. Sonra bir ilaç daha yaptılar epidural kataterinden… Amanın dedim bu neeee!!! Nasıl sancım var, deliriyorum, bağırıyorum ciyak ciyak… Eşim yanımdaydı çıkardılar çocugu dışarı, sapsarı oldu zaten. Bir de o katater takılırken fenalaşmisti, o yüzden de çıkardılar düşüp bayilmasin diye. Annem dışardan gayret et biraz Özge diye bağırıyor, ben bırakın beni diye çığlık atıyorum, ebe üstüme cullandi, birisi kafamı tutuyor derken ben bayılıyorum galiba dedim, gözlerim kararmaya başladı, çift görüyorum açınca da… Doktorun yüzündeki korkuyu asla unutmam… Son bir ikinma hadi Özge dedi, ama asla halim yok, berbat durumdayım… Ebe dirseği ile üstüme abandi, dokyor çocuğu çekti çıkardı. Kucağıma koydular ama ben bayıldım bayilacagim… Epiduralden ağrı kesici yaptılar sonra… Ay çok zordu yahu… Sonrası hayal meyal bende… Odada hatirliyorum kendimi, bebeğimi kim getirdi buraya diye sordum anneme, Özge kucağında sen getirdin ya güzel kızım dedi😄 ben uçuşta o sırada. O gün epidural kataterim durdu, ertesi gün çıkardılar 😊