Kupelikiz_1 civcivmom yeni doğan döneminde kullandım uzun süre sıcak kalmıyor bence çok gerekli değil
Show_must_go_on civcivmom 3 ay kullandım hayatımı kurtardı o benim kızım bir tek onu taktığımızda sakinleşiyordu çok gazlı bir bebekti
acelyaaaa civcivmom 2. Ayda bayağı kullandık hem patiklerini hemde kemerini. Uzun süre sicsk kalmıyor ama gaz sancisi geldiginde rahatlatiyordu uykuya daliyordu
Dimitrina_kovaceva civcivmom ben artık gazdan o kadar yıldım ki kullandım ayıcıklı olanı . Mikro dalgada ısıtıp karnına koyuyordum ama iyi geliyordu yani bence🤷🏻♀️ aycııklı olan bi kemer . Tabi gaz sancısı son bulunca kullanmayı kestim yani öyle duruyor
Evrencakar civcivmom evet oğlumun 2-3 ayda başlayan gazı için almıştım hala daha kullanıyorum 7 ay bitti. Sancısını hafiflettiğini düşünüyorum çocuğum onu takınca rahatlıyor
EylulUmay civcivmom boşuna alınmış bir ürün hiç sıcak kalmıyor onun yerine havlu ısıtıp koyuyorum karnına hem dha uzun sıcak kalıyor hemde dha çabuk sakinlesiyor