Selamlar,bebeğim iki aylık ve annemler yanımdayken gece emzirdikten sonra çocuğumu anneme verip uyuyordum çünkü uykusuzluk süreci oluyor ve bu bana iyi geliyordu,annem de uyuttuktan sonra gece emzirmek için ben devralıyordum.Ara sıra ben de uyutuyordum ama genel anlamda annem uyuyuyordu ve yarın memlekete gitcekler diye çocuğu benim uyutmam gerekti ve inanılmaz derecede ağlamaları oldu,sonra annem gelip çocuğu kucağına aldı ve direk sustu!!!!Anladım ki çocuğum gece yatarken ananesine alışmışş😔😔😔Neyse bakalım süreç nasıl olacak,umarım kısa sürede aşabiliriz bu durumu