Berina48 bende tavada kızartılmış vardı içini verdimcanım fırın daha hafif olur ama en sağlıklısı haşlama ben o gün kaynanamdaydım o öyle yapmıştı bende tattırmıştım içinden çok sevdi çok yemek istedi hatta ama gece onu rahatsız etti uyandı sürekli belki hazımsızlık yapmış olabilir kılçıklara çok dikkat etmek lazım birde civası düşük balıklar tercih etmekte fayda var bu arada 8 aylıkken bende doktoruma sordum balık verebilirsiniz demişti bebeklere çok faydalı canım bizlere de