Ben 2,5 ay olsu sezeryan olalı. 4. Günde çok rahat hareket etmeye başlamıştım artık şişlik bir süre devam ediyor ne yazıkki rahmin toparlanması vs baya zaman alıyor. Bu durum kişiden lişiyede değişiyor tabi. Aynı dönemde doğurduğumuz yakın arkadaşımda hala sızılar vs olabiliyor mesela.Bu süre zarfında bol su içmeyi ve mümkün olduğunca evin içinde yürümeyi ihmal etmeyin inşallahh biran önce toparlanırsınız.