Aylamm0903 bildiğimiz beyaz kalıp sabun, Arap sabunu diye geçer,kurumuş kaka lekelerini bile önce elimde lavaboda yıkayıp duruluyorum sonra makineye atıyorum ama makineye atmadan zaten geçiyo ben kokusundan dolayı atıyorum yine de. Başka hiçbir çıkarıcıya gerek yok