Milos Kızlar emziriyorum idrar da yanma ve kaşıntı var idrar yoku enfeksiyonu olmuşum sanırım ne kullanabilirim ilaç kullanan var mı
Duygu3737 Milos ilacı bilmiyorum ama ben bol bol su ile atlatıyorum hamile gibi sürekli tuvalete gidiyorum 😅😅 bence en iyi ilaç bol su
Sedacocok Milos benimde yeşil akıntım var kokusuz yanma vs yok ama sadece akıntı kırkım yeni çıktı bu durumda olan var mı Ay sonu doktor kontrolüm var bakalım 🤔 Birde kırk muayenesinde vajinal mi muayene oluyor yoksa sadece ultrasonla mı bakıyor