Bilgedefne14 benim çıkmıştı İstanbul Yedikule göğüs hastalıklarına gittim muayane oldum o sırada da karaciğerimde damar yumağı çıktı.
Doğum yaptım şimdi bebeğimin parmağımda var.
Önce Doğum lekesi gibi düşündük ama sonra doktora gidince anlaşıldı
Karaciğer emzimleri çok önemli üzerinde durun mutlaka