Kolik doğan bebegım ve 21 aydır uykusuzlugum yarım saate bir uyanır sallarım. 40 ı çıksın geçer dedıler. 6 aylık olsun geçer dedıler 1 yaş olsun geçer dedıler 2 yaş olsun geçer diyorlar :)) arkadaslarımın cocukları mışıl mışıl uyurken bizimkinin uyumaması gerçekten cok üzüyor beni . Göz altlarım mprardı çizgiler çıktı . Bi eşim bi ben sallıyoruz. E oda işe gidiyor çok yormk istemiyorum. Az önce bagıra bagıra ağldım . Gerçetekn kafyımı yiyorum acaba