Zeytmz Biz kontrole gittiğimizde hastanede boşaltıyorlar burnunu. Bana evde de yapabilirsiniz demişti hemşire ama doktorumuz zaten ne zaman tıkalıysa açtığı için gerek duymuyorum ben. Yan yatırıp şırıngayla burnuna bişey sıkıyorlar. Eczanede satılıyormuş sanırım bu serum fizyolojik dedikleri şey o oluyor heralde bende tam bilmiyorum ismini doktorunuza bir danışın bence alıp evde yapabilirsiniz