Ra2211 Merhaba anneler 8martta safra kesesi ameliyatı oldum 1 gün sonra emzirmeye başladım ama sütüm gelmiyo mama veriyorum onuda reddiyo bebeğim aç uyuyo sürekli lütfen tecrübesi olan yazsın
Edagg Ra2211 canım emzirme sondasi var memene yapiştirip gögüsünden emiyomuş gibi içirebilirsin belki öyle içer
Edagg Ra2211 ne demek beslenme sondası diyede geçiyor olabilir medical malzeme satanlarda oluyor en incesini alicaksiniz
Yagmur_24 Tam adı beslenme katateri. Numaraları var beveğinizin ayına göre alıyorsunuz4-5 numara yenidoğan için ideal