Nefertitim arkadaşımında dümdüzdü o yaptırdı şehir hastanesinde. 1 yıl oldu 5 bine yaptırmıştı Yanlış değilsem. Doktor silikonları doğal dursun diye kas altına koymuş. O yüzden ilk zamanlar çok acı çekti çok ağladı niye yaptırdım diye. 2 hafta sonra falan normale dönmüştü. Bi daha olsa yaptırır mısın dedik yaptırırım dedi😄 ama gerçekten çok güzel ve doğal duruyor.