Ulusefe012 Mdorukkk toplam 4 aşı olacağız 2 doz bexero olduk 1 ay sonra nimenrix olacağız 4 ay sonra da bexero olup bitireceğiz Allah izin verirse.🙏🏻
Whatornot Mdorukkk 3-5-7-9-13 şeklindeydi galiba ama 3. Ayda ameliyat oldu, 4. Ayında taburcu oldu doktor toparlansın diye 5. Ayı erteledi, 6. Ayında da ben istemedim bir aksilik olmazsa 2 hafta sonra ilk doz vurulacak
Ulusefe012 Mdorukkk ilk dozumuzu 10 aylıkken yaptırdık geciktirdiğimiz için 2. Doz da 15 aylıkken oldu 16 aylık yani 1 ay sonra 3. Doz olucak 21.ay da son doz
Ulusefe012 Mdorukkk ilk dozumuzu 10 aylıkken yaptırdık geciktirdiğimiz için 2. Doz da 15 aylıkken oldu 16 aylık yani 1 ay sonra 3. Doz olucak 21.ay da son doz
muratnannsi Hndealnathn öncesinde yaptırdınız mibyoksa sadece 2 doz mu .bizde 1 yaşında yaptırcaz da bize 4 doz dedi
nazliicank Mdorukkk 5-7-9-12 seklinde bexero olup 1 yaşından sonra da nimenrix yapacaktı doktorumuz. Deprem sebebıyle hastalık ve gocten nimenrixe de 7.ayda baslatacak.5.ayda bexero ilk doz olduk 7.ayda bexero ıkıncı nimenrix birince olacak
asrinhatasi Mdorukkk 7,9,21.aylar bexsero 13.ay nimenrix şeklinde planladık. Bexseronun ilk dozunu iki hafta önce yaptırdık
ByzCn Mdorukkk 5 aylık bexsero ve nimenrix ilk dozu oldu. Doktorumuz aynı anda olmasında sakınca görmedi. Ayda ikinci dozları olacak . 9. Ayda sadece bexsero olacak inşallah 3 doz bexsero , 2 doz nimenrix