Busravural hayatta her şeyin şans olduğuna inanırım aslında başka doktora gidecektim ben bir gün hamileyken korona oldum ve en yakın hastaneye gitmiştim sonra da doktordan memnun kalıp o hastanede doğurma kararı aldım. Doruk hastanesinde yeni doğan uzmanı vardı ama benim gitmeyi planladığım hastanede yoktu. O gün ben o hastaneye gitmeseydim belki doğumu başka yerde yapacaktım ve belki de kızım şu an yanımda uyumuyor çoktan gitmiş olacaktı. Biz de ilaç kullanıyoruz ve kontrollü gidiyoruz dün mesela kontrolümüz vardı problemsiz atlattık ilaç kullanmaya devam edeceğiz bir sonraki kontrolümüz Haziran ayında. Uludağ üniversitesinde eşimin kuzeni kızım ile aynı zamanlarda ameliyat olmuştu hem de bizde darlık vardı onda genişlik vardı aynı hastalık yani, maalesef çocuk tutunamadı ve ihmal vardı bu yüzden Uludağ hastanesine çok olumsuz bakıyorum. 800 TL bir muayene ücreti en azından bir defa gitseniz. Çocuk denilince çok etkileniyorum kendi çocuğum başkasının çocuğu hiç fark etmiyor hassastık derecem gerçekten aynı