lina123h ben zaten yara diye silikon takmıştım yara olmasının sebebide bebek memeyi tam kavrayamamış yanlış pozisyonda tutuyomuşum yarayken lansinoh göğüs kremi vardı onu sürdüm ve emzirme pozisyonuma dikkat ettim sonra herşey düzeldi şimdi 5aylık şekilden şekile girip emiyoruz zaten zamanla artık yara olmuyo dişler çıkınca bilemem tabi, 😂