Keremisali ha allahim yaaa kim dedi yorum yap fikrini söyle bizim bu milletimiz niye böyle kendi memleketini birisi karaladimi tamam artık o insan yalanci kötü biri kardeşim bende konyaliyim birisi kalkipta konyayi karalasa bisi demen tapulu malimmi olabilir konyadaki insanlar dört dörtlük mu iyiside var kötüsü de var tıpkı iki kardeşin birbirine benzememesi gibi ardahanda öyle insanlar beğenir veya beğenmez memleketleri diye kötü bile olsa iyi gösterme çabaları yazık çok yazık hem ben niye kalkipta örnek veriyorum bursa yi ,kayseriyi kötülemiyorumda niye Ardahan çünkü daha önce ne bursa ya gittim ne kayseriye tanımadığım bi şehri halki niye boş yere karalayim Ardahanda 4 sene bulundum arkadaşta yani sizde sormussunuz fikrimi söyledim amma uzattılar cahiller yaaa az kendinizi geliştirin ne bu siddet ne bu celal hayırdır özgüvenli olun görüşlere fikirlere açık olun dümdüz olmayın ondan gelişmiyor Türkiye sizin gibiler olduğu için daha da yazmam sizinle muhattap olmam muhatip olacak kafada değilsiniz zihniyetiniz bana ters ( bu konuşma size değil diğer arkadaşlara) 🤚