Kizcemm Kızlar dişim abse kaptı ve bugün şişti. Antibiyotigi yarın kullanmaya başlayacağım. Evde kendi yöntemleriyle şişliği indiren var mı . Apse kurumasi lazım ve hemen dişimi cektirmem lazım 😔