Rhk01 Hanımlar youtube da tesadüf eseri *BABYVAC* burun aspiratörüyle tanıştım n11 den sipariş verdim hemen 57 tl fiyatı uç değişme derdi yok yıka kullan nefes kullanma derdi yok müthiş bişey tıkandımı hemen açıyorum 2 snyede rahatça emzirmeye devam bebeğimi merak edenler youtube dan bakabilir ürüne.. elektrik süpürgesine takıp en düşük ayarda açıyorsunuz makinede gücü iyice düşürüyo sadece tıkandığında kullanıyorum çok memnun kaldım pek kullanan duymadım sizinde haberiniz olsun istedim
Deletedmom0091 Rhk01 bunu hiç görmemişim canım netten baktım yorumları okudum kullananlar memnun diğer aparatlarla çıkarmak bazen çok zor oluyor alıp deneyeceğim inşallah çok teşekkürler ☺️
gozdearas Rhk01 doktorumuz önerdi bu aleti ama henüz alamadım burun açma için baya işe yaradığını söyledi almayı düşünüyorum öneriniz için teşekkürler 😌
Rhk01 Deletedmom0091 n11 de nedeko diye bi satıcıdan aldım 24 saat olmadan geldi Hemde yeni çıkan sürümü.. alacaksan tavsiye ederim.. Ben çok mumnunum https://m.n11.com/baby-vac-bebevak-burun-aspiratoru-yeni-urun-P260473213
Rhk01 [silindi] normal aspiratörle aynı işlevi yapıyo zaten sadece nefesini tüketip baygınlık geçirmiyosun.. hemde sürekli yedek uç alma derdi yok
Rhk01 Nurdanalkanozkan süpürgenin hortumundada açılıp kapanan bi yer oluyo orayı aralayabilirsin öylede gücü azalıyo zaten hafif bi kendinde denersin..
[silindi] Rhk01 hiç baygınlık geçirmedim kız sen nasıl çekiyordun da bayıldın 🤣 ayy güldürdün beni teşekkürler 🥰