Hikirik23 Sehnaz56 benim bebeğim de 2 ay 20 günlük. Bamyoda ellerini yumruk yaptığı için morarıyor hafif. Banyodan çıkınca düzeliyor. Muhtemelen korktuğundan ya da usudugunden diye düşünüyorum ben
Sehnaz56 Hikirik23 aynı şekilde banyoda oluyor ellerini sıkıyor resimleri vardı banyo yaparken baktım banyodan sonra direk geçiyor
beybiliko Sehnaz56 ben banyoyu bayağı iyi ısıtıyorudum, soğuktan değildi yani, tamamen korkma kaynaklı idi ,su an olmuyor mesela, eğer soğuktan değilse banyo yaparken konuşmayı deneyin rahatlar bebiş
Glry @Sehnaz56 Bizde de oluyordu doktora sormuştum yüzüstü fazla tutmayın yıkarken kalbine baskı yapıyor ondan morarma olur demişti. Gerçekten de yüzüstü hemen hızlıca köpükleyip bi su döküp sırtı üstü yıkayıp banyoyu da kısa tutarak gözlemledim bir daha hiç olmadı morarma. O aylarda ellerini sıkıyorlar onunla ilgisi yok bence çünkü bizimki yine sıkmaya devam etti ama morarmadı bir daha hiç.
AzraCemre Sehnaz56 üşüyordur. Suyu doğru ayarladığınızdan odanın sıcaklığının yeterli olduğundan emin olun öyle banyo yaptırın hala devam ediyorsa doktorunuza danışın