Kizlar bebegim 4 aylik. Lohuslaiktan sonra düzenli 3 defa adet gördüm. Hamilelik öncesi adetlerim düzensizdi düzene girdim demistim. Ama simdi üç gün gecikti adetim. Normal mi acaba emziriyorum çünkü. Bi yandan da hamile olabilir miyim stresi var ya korunuyoruz da ama korktum bi