Domino Kızlar iyi geceler. Sol kasigim da ağrı sanki bi top varmis gibi bi his var ve şancı yapıyor mideme vuruyor çok kötü oluyorum. Adet kanamam da aşırı var. Hangi boluna randevu almam lazım. ? Ve anadolu yakası sultanbeyli ne yakın hastane öneriniz var mı? Doktoru iyi olan ? Iki cocukla gidicem testleri vs aynı gün yapan ? 🤦♀️😞
NekwaSultan Domino kadin doguma git canim önce bence iyi bir usutmussun ama. Avrupadayim hastane tavsiye edemiycem cok geçmiş olsun.
Domino NekwaSultan çok teşekkür ederim canım sağol. Üşütme nasıl oluyor ki ayaklarımı hep sıcak tutar çorap pratik terlik yaz kış kalın tayt ile gezerim. 🤔 üşütme nasıl oluyor ki😝🤔
NekwaSultan Domino ya kist var ya da safra dan şüphelendim zaten. Bir de dahiliye de gitsen ultrason isticek bence ilk kadin doguma git o bakcak Zaten
Domino NekwaSultan kist onceden vardı 2 sene önce falan hamile kaldim vs gidemedim daha olabilir bi gideyim bakalim kadin doğuma 😞