6 buçuk aylık bebeğim var ve doğumdan beri adetim ilk defa bu kadar gecikti (2 hafta) 2 kere test alıp yaptım negatif çıktı ama neden hala olmuyorum bilmiyorum emzirirken adet söktürücü kullanılır mı veya bitkisel ne yapıp içebilirim artık olup rahatlamak istiyorum