Arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler bnm 7 aylık kızım var ve ben bugün beklenmedik bir şekilde hamile olduğumu öğrendim keşke sipral taktrsaydim dger yoldan korunduk ama nafile çok üzüldüm hiç hazır değilim Allah’ın takdiri tabi bn sezaryen oldum buda öyle olacak mecburen çok korkuyorum üst üste ve yakın zamanda sezaryen doğum yapmış varmı aranızda nasıl oluyor ve bebiş te 7haftalikmissss yara iyileşmeden bdaha doğum çok korkuyorum 😦😢😢😢🌼🌼