AtaTrkmn Other benim bebeğimde olmadı 20-25 günlükken aldı emziği şuan 4 aylık hala devam ediyo emmeye☺️
Burcu35 Other İlk günde 4.aya kadar kullandı oğlum olmadı pamukçuk. Hergün 10 dk kaynamış suda tutuyodum yere düşersede yıkayıp geçiyordum. Pamukçuk için eczanede damla var onu öneririm. Karbonat ağız içinde daha çok yayılmasına sebep oluyor bilgin olsun😊
AtaTrkmn Other hergün kaynatıyorum yada yedek emziği var onu kullanıyorum yere düşerse yıkıyorum temiz suyla o şekilde☺️
Other TugbaCesur hergun kaynatiyormusiniz yada temizliğini gün içerisinde kaç defa nasıl yapiyoRsunuz
Other [silindi] gün içerisinde emzik temizliğini nasıl yapıyorsunuz ve kac defa . Bende emzik mi yaptım diyorum acaba pamukcuk
TugbaCesur Other İlk aylar her gun kaynar su da bekletiyordum. Ama artik oyle yapmiyorum. Duserse yikiyorum. İki uc gunde bir de kaynamış suda bekletiyorum. Emziriyor musunuz? Gogusten de olabiliyor bazen
[silindi] Other valla ne yalan söyleyeyim suda yıkayıp veriyorum çok özen gösterdiğimiz söylenemez arada bir sıcak suda bekletiyorum
[silindi] Other karbonatlı su ile ağzını temizle geçer pamuğa batır parmağına dola ağzının içinde gezdir
Taze_anne Other kizim 7aydir kullaniyo emzik hic pamukcuk olmadi green clean in emzik biberon temizleyicisi var onla yikiyorum her aksam uyudugunda miss gbi oluyo
yldrm986 Other ben doğduğundan beri veriyorum hiç olmadı, hergün steril ediyorum ya da kaynatıyorum ama,3-4 ayda bir de değişmesi gerekiyor