Minikerkegim hayır uykuluyken sorun olmuyor genelde. Gündüzleri hafif zıplayarak başlıyorum sakinleşemiyorsa biraz daha hızlı zıplıyorum. Bu arada 2 ay 11 günlüğüz doğduğundan beri memeyi zorla alıyor diyebilirim, ne zaman geçecek diye de takmıyorum artık, akışına bırakın stres yapmayın, her gün huyları değişebiliyor.