@berosunannesi o zaman iki haftalıktı mikrop varmış vücudunda ondan ötürü balgamlı kusması oluyormuş bir hafta falan hastanede yatış verdi çok şükür iyi şuan ama tabiki sizde de öyle bişey olacak diye bişey yok sadece temkinli davranın benim gözüm korktuğu için en ufak balgamında bile endişeleniyorum. Fakat iyileşme döneminde çok az kusmaya başladı ve sadece gazını çıkarırken balgamlıydı sonra geçti taburcu olduk çok şükür şuan 4,5 aylık 🤲