Minedmn Bence çocuğunuz için en iyisini bilmiyorsunuz, bazen bilmiyorum diyip bilenden akıl almak lazım. Doktorla konuşabilirsiniz. Bişey demiyim diyorum sizi de kırmak ya da kızdırmak değil niyetim ama yapmayın bunu. Gerçekten değişen dünyaya ayak uydurmak zorundayız değil mi? Eskiler öyleydi böyleydi ile olacak iş değil. Asidik meyveler vermeyin mesela. Size derdini anlatamayan bir bebek var. Biz midemiz yandı soda içiyoruz, karnımız ağrıdı ağrı kesici içiyoruz ama bebeğiniz tamamen size muhtaç ve siz bedeninin içinde tam olarak ne yaşadığını bilmiyorsunuz. Lütfen ek gıda konusunda doktor ile ilerleyin. İnanın çok yemesi, güzel yemesi vs bunlar başarı kıstası değil. Bebeğinizin sağlıklı olması önemli. O da şu an bile değil. Sizin kurduğunuz beslenme düzeni, onun hayatı boyunca metabolizmasını, yeme alışkanlıklarını belirleyecek. Eminim ki sizin yaptığınız bir yanlış onun saçının telini acıtacak olsa en çok siz üzüleceksiniz. Annelik iç güdüsü bebeklerimiz doysun diye uğraşıyoruz hepimiz ama bunu doğru şekilde yaparsak anlamlı olur. İyi geceler diliyorum