Eylulikranin_annesi 3 var bizde çok memnunuz içi çok güzel sıcacık tutuyor şapka detayı da çok hoş. Kiri de çok belli etmiyor 😇 güncel fiyatı ne olmuş
Asilinannesi_ Görünüş olarak 1. çok hoş ve farklı bir desen bence. Diğerleri klasik herkeste mevcut olabilecek desenlerden ☺️