Benim bebeğim de ilk başlarda biberon alıyordu lansinoh kullanıyordum herkes ona iyi dediği için sonradan hiçbir şekilde almadı uykuda bile almadi bir sürü biberon ucu denedim sonra da wee baby’nin damaklı biberon ucunu aldım onu tuttu çok şükür onunla devam ediyorum dene istersen canım 30 TL gibi bir fiyatı var