Bebeğimin inek sütüne alerjisi var 3 aylık alerji maması (Aptamil) kullanıyoruz ama mamayı içirmek çok zor oluyor hatta beslenme ihtiyacı azaldı gibi doktor pekmezle tatlandır dedi ama pekmezi de sevmedi vanilya şurubunu deneyeceğim ama nerden almayım ve mamanın içine ne kadar katmalıyım yardımcı olur musunuz?