Merhaba goon premium var bide normal mavi paket goon var. Ben doğduğundan beri goon aldım kullanıyorum stok bile yaptım. Premium çok yumuşak diğer bezlere göre kalın. Tek olumsuz yanı cırtlı bezin cırtlı kısımları çok esnemiyor ama kilosuna göre alırsanız problemde olmuyor. Mavisi Bi tık daha uygun. Bizde hiç pişik yapmadı. Bilginiz olsun 🤗🥰