Themhrmom ah benimde sorunum bu gozu kapali yatakta emekliyor kalkip atabiner gibi oturmaya calisiyor guluyor biz yedi bucuk ayligiz inan aynisini yasiyoruz tum gun iyice yorulsun diye sehir turu atiyoruz resmen yok bitmiyor enerjisi 🥴sanirim boyle olacak bir donem