Benim de göğüslerim doğumdan sonra yara oldu her emzirmede kanıyordu, neredeyse 2 ay göğüs acısı çektim, çok iyi anlıyorum, kullanmadığım krem kalmadı biraz faydası oldu tabii ama karbonattan sonra acısı azaldı, karbonat sürün göğüs ucunuza, her emzirmeden sonra yapamasanız da her duştan önce sürün biraz bekletin yıkayın, acısını alıyor, yarayı iyileştiriyor, umarım iyi gelir