Themom00 bir haftalık olduğundan beri çıkıyoruz. Benim sıkıntım her şeyi eşimle yaptığımız için onsuz çıkarmaya çok üşeniyorum ama günlük en azından bi yürüyüş havası aldırmaya başladım. Haricinde, üçümüz çok çıkarız. Kafeye gideriz, yemeğe çıkarız, kahvemizi alır yürüyüş yaparız, baby spaya götürürüz, çocuklu arkadaşlarımızla görüşürüz, büyük marketleri gezmeyi biz de severiz bebeğimiz de sevdi :) bugün çocuk oyun alanına götürdük henüz 10 aylık olduğu için içeriye almadılar miniğimi 🥲 ama onları izleyip oynadı zıpladı uzaktan. Mesela bi bölge belirleyip deprem bölgesinden gelen ailelere elimizden geldiğince bir şeyler alıp ev ziyaretleri yaptık bunlara özellikle şahit olsun diye zor da olsa kucağımda gezdirdim onu. Gibi gibi hepsi bir birinden bağımsız yapılacak çok aktivite var