berensevilmis7 Arkadaşlar kızıma 5 aydır hipp combiotşc mama kullanıyoruz. 5 aydır her mama (90 mil) sonrası kusuyor. Sma’ya geçmeyi düşünüyorum. Bunu yaşamış kimse var mı? 5 aylık bebek hala her mama sonrası kusar mı?
Derinimmmm00098876 berensevilmis7 benim bebeğim 4 aylık doğduğunda evivital ve hipp denedim ama sma çok sevdi şuan sma optipro içiyor üç saatte 120 CC kusma kabızlık yapmadı kilosu boyu da iyi doktorum kendisi de önerdi
Neslihanyagmur berensevilmis7 ben sma kullanıyorum mama yedikten sonra gazını çıkarır kusar fazlasını çıkarıyor. Memnunum yani mamadan yana
Aysegiray Bende hipp org combyt kullandım hiç böyle bi sorun yaşamadım kusması midesinde ki rahatsızlıktan olabilir mi birde ben hep reflü yatağında yatırdım gece gündüz onda mama içti
Oya34 Bende hep sma kullandım hala da kullanıyorum değiştirmeyi düşündüm çok iyi ama kaç aydır bunu kullanıyorum bi degisiklilik olsun diyordum