2_premses_annesi Elif34nur evet ben yaptırdım yüzümde 4 bölgeye . Bazen diş eti iltihabı için bazen güzellik için. Şu an 17 aylık bebeğim var emzirdiğini için yaptıramıyorum. 4 gözlede bekliyorum yaptırmayı.
Elif34nur Yildiz52 benim sivilce sorunum falan yok cilde iyi geldigini aydınlattigini duydum o yuzden denemek istiyorum
Elif34nur 2_premses_annesi düzenli yaptırıyomusunuz yani yüz bölgesine yaptırınca bi aydınlanma geliyomuş cilt yenileniyomuş sizinde oyle oluyomu
2_premses_annesi Elif34nur evet faydası olmaz mı? Ben 6 ayda 1 yapmıyordum hamilelik emzirme girdi araya