Herkese merhabalar💐
bilgisi olan yada çevresinde bu durumu yaşamış duymuş olan arkadaşlar yazabilirse çok çok sevinirim ‘kardeşim 7 haftalık hamile doktoru bebeğin kalp atışını 104 olarak görmüş ve normalin biraz altı demiş ¾ gün sonrasına tekrar randevu vermiş kontrol İçin bu durum düzelir mi kalp atışı ¾ gün içerisinde ikinci kez olucak bu durum😔böyle bir durumu yaşamış duymuş yada bilgisi olan varmı ,yorumlarınız İçin peşinen teşekkür ederim .