Merhabalar. Benim 3 ay 24 günlük oğlum var sütüm az olduğu için mama destekli olarak besliyorum. Mama olarak SMA kullanıyorum ama gaz sıkıntısı vardı mamadan olabileceğini düşünüp Aptamile geçtik. Ama şimdi de çocuk günde en az 3 kez ve cıvık, kıvamsız şekilde kakasını yapıyor. İshal oldu sanırım. Bu durumu yaşayan var mı mama kaynaklı mıdır sizce? Aynı zamanda probiyotik de kullandığımız için tam anlayamadım.