Kızlar sezaryen doğum yaptım. Hamilelikte 9 kilo aldım. Doğumdan 2 hafta sonra 13 kg verdim. Şimdi bebeğim 3 ay 20 günlük. Ve ben 77 kiloyum 😔 ben bu 10 kiloyu ne zaman aldım niye aldım 😝 birde evdeyim diye saçlar hep topuz, tırnaklar artık ojesiz, ve artık makyajsızdım. Taaa kii bu güne kadar. Bugün bebemi uyutunca çıkarttım manikür setimi ve sürdüm pembe ojelerimi 💅🏼 biraz dişil enerjimiz yükselsin 👑😅 ve yarın diyetisyenle görüşeceğim zayıflamak için. Hava güzel olursa anakucağını takıp bebeğimle yürüyüşe çıkacağım. Bol su tüketeceğim. Makyaj yapmasam da en azından bi dudak nemlendiricimi süreyim yani 😂😂 var mı masayı yumruğunu vurup ‘yeter artık dobarlannn!!!!” Diye bağıran 😂😂😂😂