Çocuğum emiyordu ne güzel 7.5 aylık oldu sütüm azaldı deprem olaylarına çok üzüldüm deprem bölgesine uzağız ama etkilendim haliyle ve sutume yansıdı iştahlı biri de değilim tek öğün geçiştiriyorum, mama verelim bari dedik. Sma mama aldık inanılmaz pis kokuyor cocuk içmedi zaten başka mama alsak o da mı böyle kokacak anne sütüne zerre benzemiyor kokusu zaten baya baskındı. Her mamanin ayrı kokusu mu olur kızım ne güzel 2 yaşına kadar emmişti bunda mama kullanmak zorundayım ama bu şekile de içmiyor ne yapmalıyım