Ben implant firmasında çalıştım her aşamasını biliyofım öncelikle şeker hastalığı aşırı alkol ve sigara tüketimi varsa asla önerilmiyor implant kendini atıyor onun dışında imkan varsa kesinlikle öneririm kendi dişimiz kadar tabiki konforlu değil bakım istiyor ama takma diş ya da köprüden iyidir köprü yapılırken yanlardaki sağlam dişler de inceltilmek zorunda takma diş olduğunda zamanla damak kemik gibi sertleşiyor aşınıyor . Size en büyük tavsiyem güvendiğiniz bir diş hekiminr gitmek bu konuda çok büyük oyunlar oluyor maalesef