kubraanne oyyy evde bir cocuk daha varken hamilelik hele son dönemleri hiç çekilmiyor 😔 14 gün önce 2. Yi doğurdum 37+6 da sezaryen doğum. Kızımı 39+2 de doğurmuştum ama 2. De resmen son haftalar geçmedi. Doktor 39 u görelim istiyorum dedikçe, göremeyecegiz biliyorum hissediyorum diyordum göremedik 😬 evde bir cocuk varken hamilelik cok zor. Dilerim sağlıkla bu gecenin sabahında kucağına almış ol bebeğini , kolay mutlu bir doğum olsun 🙏🏻🌸