Mks yok estağfurullah, çekinecek birşey yok. Kızım 2010 doğumlu, 2015te hamile kaldım 5.5 aylık kaybettim bebeğimi, sonrasında kürtaja aldılar ve sonrasında bir daha gebe kalamadım. 2 aşılama sonrasında 3 tüp bebek yaptım, 3.sü tuttu şükür. Tabi bu arada hem çok yıprandım hem yaşım ilerledi ama olsun kısmet bu zamanaymış. Oğlum şimdi yaklaşık 2 buçuk aylık, Rabbim tüm çocuklarımıza içinde oğluma da hayırlı ömürler versin inşallah 😊😊