İyi akşamlar hanımlar. Alttan ısıtmalı bı eve gececegim ilk defa böyle bi evde oturacağım oturan arkadaşlardan bı konuda fikir istiyorum. Şöyle ki yaatk odasında giyinme odası var bende mevcut gardrop var yatak odasına o da sigabiliyor ben gardropu götürmek istiyorum ama eşimle şu konuda tereddütle düştük. Baza ve gardropu koyarsak oda baya doluyor her yeri kaplanıyor. Alttan ısıtmalı da olunca her yeri kapatirsak bu oda nasıl ısınacak diye düşündük. Böyle evde oturan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.