Merhaba hanımlar kızım 3 ay 24 günlük. İlk ayında meme emmek istemedi çok çaba gösterdim ama olmadı. Süt sağma makinasıyla 2 ayını tamamlayana kadar anne sütünü sağıp vermeye çalıştım diyabetim var sütüm azdı emmedikçede azalıp bitti. Mama kullandık kusması hiç geçmedi fışkırır tarzda kusuyor sürekli son 3 gündür mamayı da bıraktı. Aptamil, evolya,sma,hipp,bebelac hepsini denedik kusmasını önleyen mama olmadığı gibi kabız da oldu. Dün geceyi hastanede geçirdik şekeri çok düştüğü için serum takıldı. Kızımı nasıl besleyeceğimi bilmiyorum lütfen bana yol gösterin. Erken doğdu küçük doğdu çok gelişmedi şimdi de zayıflıyor beslenemiyor