Bizimhikayemiz Kizlar 3 haftalik oğlum var uykusunda ağlıyor hep okuyorum üzerine neden agliyor anlamadim
Yigitefeannesi Bizimhikayemiz Gaz sancısı geliyordur karnına masaj yapın mini sıcak sı torbaları oluyor onunla ayak altlarına ve karın bölgesine sıcak su koyun akşam yatırmadan önce papatya ve acı kavun yapı ile masaj yapın birde banyo suyu biraz kaynara yakın olsun 🌹
tazemommy Bizimhikayemiz 36 günlük bizimki de öyle malesef ben o ağladığında korktuğunda öpüyorum sakinleştirmeye çalışıyorum sırtını sıvazlıyorum geçiyor sırf bunun için koynumda uyuyor hep kıyamıyorum
Melson21 Bizimhikayemiz 😆 Cok tatlisiniz Bebek oldugu icin agliyabilir mi acaba. O donemlerde hep agliyorlar. Acikinca, uykusu gelince, anne sicakligini isteyince , usuyunce, cani sıkılınca yada gazdan dolayi. Yani cok normal, endise etmenize gerek yok ❤️
Bizimhikayemiz Egenim benmkide oyle ara ara ruyasinda agliyor inliyor bazen birden sıçrayıp yuksek sesle aglamaya başlıyor
Bizimhikayemiz Yigitefeannesi teşekür ederm evet biraz gaz sancilarimiz var kuzum uyku derin diye herhalde bu şekilde ağlıyor sancidan ozaman uyanikken de ayağıyla cok itiyor sinirleniyor ozelikle mama icerken yapıyor bunu
Yigitefeannesi Bizimhikayemiz her karnını doyurduktan sonra gazını çıkartıp öyle yatırın aman uyuyor gazını çıkartmayım sonra çıkartırım demeyin dört aydan sonra zaten kendisi çok rahat çıkartabiliyor 🌹
Bizimhikayemiz tazemommy ya yavrum kiyamam rabbim korusun evlatlarimizi peki siznkide inliyor mu uykusunda
tazemommy Bizimhikayemiz inliyor vücudu kıpırdıyor rüyadan herhalde. Şuan da kucağımda irkiliyor sürekli kıpırdadığımda korkuyor
tazemommy Bizimhikayemiz ediyorum aslında ama her uykusunda oluyor bu zamanla geçer mi acaba başiğinde uyutmaya korkuyorum
Bizimhikayemiz tazemommy geçer inşallah büyüdükçe benmki 2 gündür uykusunda öksürüyor allahtan yarin randovum var çocuk doktorunda sorucam
Bizimhikayemiz Melson21 yaa teşekür ederim ilk bebeğim olduğu için pek bilgili deglm tanımaya çalışıyorum onu neyin normal olup olmadığını daha anlamadim birde uykusunda nadir de olsa öksürüyor
Duygu3737 Bizimhikayemiz ahh yavrum ya acıkmıştır yada gaz sancısı vardır biz 5 aylığız hala uykusunda ağlıyor gaz sıkıştırıyor bazen
Duygu3737 Bizimhikayemiz ben tek başıma bir lohusalık ve ilk anneliğim geceleri o ağladıkça bende onunla beraber ağlıyordum ne yapacağımı bilemiyordum ne zaman ki 40 ımız çıktı şöyle 2 aylık falan olduk oda bana bende ona tamamen alıştık şimdi artık ne zaman neyi olduğunu çok daha iyi anlayabiliyorum sadece zaman gerekiyor bebeğine de kendine de zaman ver geçiyor bu günler ☺️ eminim ki ilerde özliycez bu günleri 😊