Eymenim Canım kansizliga biseu diyemem ama benim bebegimde de ufurum var. Kardilolojiye goturdum. 2 yasinda kadar kendiliginden gectigini söyledi 1 aylikken goturdum suan 5 bucuk aylık. Bidaha 1 yasinda kontrole cagirdi. Ama korkulcak bisey yok dedi bebeklerin cogunda gorulebilen masum bi üfürümmüş eminim sizinkide öyledir. Üzme kendini