tazemommy 1 ay önce sezeryan doğum yaptım göbeğim çok şükür yok gibi sarkmam da yok ama dikişin üstü biraz bombeli göbeğime doğru sanırım o kalacak. O nasıl gider? Korse kullanmalı mıyım? Hangi korseyi önerirsiniz?
Atlas-Han tazemommy ya bende bir ay 25 gün oldu sezeryan olalı o dikişin üst tarafında sizde de ara ara acıyor mu? Normal mi? Bir de kontrole gittiniz mi?
tazemommy Atlas-Han dikişin tam üzeri değil de göbek deliğime doğru bi acı var ve hala uyuşuk bende zamanla geçer mi bilmem. 40 kontrolüne henüz gitmedim ama zamanla geçer diye düşünüyorum sarı akıntı koku morluk yoksa endişelenmeyin
anisa 6 ay oldu spinal sezeryan olalı, göbeğim yok gibi, çok az bir şeqy kalmış pda normal, sürekli yemek tüketiyorum süt veriyorum. Korse katiyyen önermiyorum, hiç kullanmadım 6 ay sonra plates topuyla erite bilirsiniz aslında, çok faydalı👍🏻
tazemommy anisa göbeğim kalmadı aslında ama dikişin üstünden hafif bombe var zayıf bi yapım var ama o kalır mı diye korkuyorum
anisa tazemommy kalmaz inşallah, endişelenmeyin. Bende dikişin izi bile zor gözüküyor artık. bir tek hafif arada ağrı oluyor, çok az
tazemommy anisa o zaman süper hiç doğum yapmış gibi değilim dikiş izi ve o bombe olmasa 😍 çok sevindim teşekkür ederim